Vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@spedenana.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek poštnine vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca).

Obrazec za vračilo artiklov je na voljo v kategoriji Pomoč pod točko Obrazec za vračilo blaga Kliknite tukaj.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva s Spedenana.si računa ali promocijska koda se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na Spedenana.si račun - razen v primeru, če je bil koriščen Spedenana.si darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga vrne na uporabnikov Spedenana.si račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku našega kurirja GLS Slovenija. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Prosimo, da izdelek vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun in obrazec za vračilo blaga. Obrazec za vračilo artiklov si lahko natisnete v zavihku na dnu strani Obrazec za vračilo.

Če je naročilo vsebovalo več artiklov in je bilo v vrednosti višji od 50,00€ ter je kupec vrnil vse artikle iz naročila, se vrnjena kupnina zmanjša za manipulacijske stroške v višini 3,90€. Kupnino nakažemo na TRR v roku 8 delovnih dni.

Več informacij si oglejte na strani Vračilo blaga.

Obrazec za vračilo artiklov je na voljo v kategoriji Pomoč pod točko Obrazec za vračilo blaga Kliknite tukaj.

Napotki za vračilo blaga

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

- previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen,
- vidne sledi uporabe niso primerne za vračilo.

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu poškodovan; v tem primeru nakup reklamirate.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket v najkrajšem možnem času prinesete na pošto, ki vam je paket dostavila in poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pomembno

Ko vračate artikel prodajalcu (Spedenana.si – spletna trgovina, Primož Živkovič s.p. morate priložiti obrazec za vračilo blaga, ki ga v kategoriji Pomoč pod točko Obrazec za vračilo blaga. Priložite tudi kopijo računa.

- Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: spletna trgovina, Primož Živkovič s.p., Glogovica 23a, 1296 Šentvid pri Stični). Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem uporabite ustrezno varno embalažo).
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
- Garancija velja izključno samo za izdelke kjer je to izrecno napisano (npr. modne ure).

V primeru nejasnosti in dodatnih vprašanj nam pišite na info@spedenana.si.