Pogosta vprašanja

Zakaj se moram registrirati?

Z registracijo v Spletno trgovino Spedenana.si vam je omogočen spletni nakup izdelkov Spedenana.si. Kot registriran uporabnik lahko status svojih naročil in vračil kadarkoli preverite v svojem profilu.

Kako se registriram?

Postopek registracije pričnete s klikom na »Prijava« ali pa z registriracijo kar med samim postopkom oddaje naročila. Pri registraciji vnesite e-poštni naslov, na katerega želite prejeti potrditev in seveda vsa obvestila o stanju naročila.

Kako pridem do računa na podjetje?

V spletni trgovini Spedenana.si (www.spedenana.si) lahko opravljate priložnostne nakupe kot končni kupec, ki potrebuje račun na podjetje. Če želite prejeti račun na podjetje, nam v opombe pri naročilu zapišite podatke podjetja ter davčno številko podjetja.

Kako vem, če je artikel na zalogi?

Artikel je na zalogi v našem skladišču, če je desno od artikla navedeno 'na zalogi'.

Kakšen je strošek dostave?

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,90 EUR. Pri plačilu po povzetju se zaradi dodatnih provizij Pošte Slovenija zaračuna dodatni strošek v višini 1 EUR.

Stroške dostave pri menjavi izdelkov krije kupec, ob vrnitvi izdelkov pa vam povrnemo kupnino.

S prejetim kuponom lahko koristite BREZPLAČNO DOSTAVO. Kupon prejmete ob posebnih AKCIJAH oz. PROMOCIJAH spletne trgovine Spedenana.si!

V kolikšnem času prejmem naročeno blago?

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-2 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, je okvirni dobavni rok 7-15 dni. Ob morebitni zakasnitvi, vas bomo glede dobavnega roka obvestili preko vaših kontaktnih podatkov. Ob načinu plačila po predplačilu vam izdelke lahko odpošljemo šele po opravljenem nakazilu zneska na TRR našega podjetja.

Kaj če me v času dostave ne bo doma?

Če v času dostave ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, vas bo kurir kontaktiral ali pa odložil paket v najbližjo GLS ParcelShop enoto.

Izdelek mi ne ustreza in ga želim vrniti. Kako?

Izdelek skupaj s kopijo računa (račun lahko natisnete tudi v zavihku MOJ RAČUN ob prijavi na našo spletno stran) in izpolnjenim obrazcem za vračilo pošljete na naš naslov:

spletna trgovina, Primož Živkovič s.p.

Glogovica 23a

1296 Šentvid pri stični


Izdelek mora biti zapakiran v originalni embalaži. V nasprotnem primeru vračilo oz. reklamacija ni veljavna. Na obrazec morate pripisati ali želite vračilo denarja ali menjavo izdelka.

Kje najdem obrazec za vračilo?

Obrazec za vračilo artiklov je na voljo na koncu strani pod zavihkom Obrazec za vračilo ali kliknite tukaj

Kako izpolnim UPN obrazec?

Pravilo izpolnjen UPN obrazec, na katerem imate vse potrebne informacije o podjetju najdete tukaj kliknite tukaj

Na kateri naslov naj vrnem artikel?

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je:

spletna trgovina, Primož Živkovič s.p.

Glogovica 23a

1296 Šentvid pri stični