NA VOLJO IMATE 2 MOŽNOSTI ZAMENJAVE OZ. VRAČILA BLAGA:

– Vrnjen izdelek lahko zamenjate za drug izdelek v primeru, da vam naročen ne ustreza.
– Za vrnjen izdelek prejmete vračilo denarja, ki se izvrši na vaš tekoči račun (dodatne informacije so zabeležene v nadaljevalnem besedilu).

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA/VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@spedenana.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek poštnine vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca).

Obrazec za vračilo artiklov je na voljo v kategoriji Pomoč pod točko Obrazec za vračilo blaga Kliknite tukaj.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva s Spedenana.si računa ali promocijska koda se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na Spedenana.si račun – razen v primeru, če je bil koriščen Spedenana.si darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga vrne na uporabnikov Spedenana.si račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Prosimo, da izdelek vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun in obrazec za vračilo blaga. Obrazec za vračilo artiklov si lahko natisnete v zavihku na dnu strani Obrazec za vračilo.

Več informacij si oglejte na strani Vračilo blaga.

NAPOTKI ZA VRAČILO BLAGA

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga – odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

– previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen,
– vidne sledi uporabe (prah, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne.

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času, ki je namenjen za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če ima artikel ob nakupu napako – v tem primeru nakup reklamirate.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri GLS Slovenija. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo enoto GLS Slovenije v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s GLS Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

POMEMBNO

Ko vračate artikel prodajalcu (DigicS d.o.o.), morate priložiti obrazec za vračilo blaga, ki ga najdete na dnu tega dokumenta. Priložiti morate tudi kopijo računa.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je:

DigicS d.o.o.
Ukmarjeva ulica 18
6320 Portorož

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če imate dodatna vprašanja, vas prosimo, da nam pišete na info@spedenana.si.

TUKAJ SI LAHKO PRENESETE OZ. NATISNETE OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA: KLIKNITE TUKAJ